Maak het de klant makkelijk

HAREN

In de rubriek Handel & Wandel staat deze week Gerda Teune van Assurantiekantoor P. Teune aan het Felland Noord 12a in Haren centraal.

Piet Teune begon in 1973 naast zijn kapperszaak met de verzekeringen. In 1999 is hij gestopt met de kapperszaak om zich volledig te richten op Teune Verzekeringen. In 2005 ging Teune Verzekeringen verder als vader en dochter onderneming onder de naam Assurantiekantoor P. Teune.  Gerda Teune: “De laatste anderhalf jaar is er veel veranderd. Mijn vader is afgelopen jaar met pensioen gegaan en geniet hier nu volop van. Hij heeft altijd heel hard gewerkt en als waardering blijft de naam van het bedrijf ongewijzigd.  In 2015 heb ik de zaak overgenomen en inmiddels werken ik met nog vijf collega’s op het kantoor.” Regiobank Twee jaar geleden kreeg Assurantiekantoor P. Teune de producten van de Regiobank er bij. Teune Verzekeringen is zelfstandig adviseur van de Regiobank. Gerda Teune: “ Lokaal willen wij graag gezien worden, daarom verbinden wij ons aan specifieke buurt gerichte activiteiten, zoals de Halve Marathon van Haren of de wielerronde van Oosterhaar. Wij willen iets toevoegen aan de buurt. Daarom zijn wij een samenwerking aangegaan met de Regiobank.” Assurantiekantoor P. Teune Teune Verzekeringen biedt een breed pakket aan financiële diensten en levert maatwerk  voor zowel particuliere als zakelijke klanten. “Vroeger ging het wel veel meer om de producten”, legt Gerda uit. “Nu zien we een verschuiving naar meer begeleiding en advies. De Budgetcoach is een aanvulling op de reguliere werkzaamheden.” Budgetcoach Gerda Teune: “De Budgetcoach is een toegevoegde waarde. Meer begeleiding op elk financieel gebied op persoonsniveau. De Budgetcoach begeleid mensen die dreigen in de financiële moeilijkheden te komen of mensen op leeftijd die door de digitalisering van de maatschappij hulp nodig hebben. Maar we begeleiden ook mensen die hulp zoeken bij hun belastingaangifte. Samen met de gemeente hebben we ook gesproken hoe we mensen uit een schuldsaneringstraject kunnen houden, immers voorkomen is beter dan genezen. Er bestaat een nauwe samenwerking tussen Teune Verzekeringen en budgetcoach.” Gerda vindt persoonlijk contact erg belangrijk, in beide branches, zowel in de verzekeringen als bij de budgetcoach. Gerda Teune: “Maak het de klant makkelijk, leer je klant echt kennen.” Het leukste aan haar vak vindt zij toch wel de sociale contacten met haar klanten. Met passie voor het vak die zo lijkt van vader op dochter is overgegaan, geeft Gerda haar klanten een passend advies! Voor meer informatie zie www.teuneverzekeringen.nl , of mail naar info@teuneverzekeringen.nl. Kirsten van der Weide

Auteur

kvanderweide