Ledenvergadering en 3D-lezing Engelse tuinen

Haren

De afdeling Groei & Bloei Zuidlaren e.o. roept alle leden op tot het bijwonen van de jaarlijkse ledenvergadering op maandag 27 februari 2017. Aansluitend aan deze –veelal korte- vergadering volgt een zeer interessante lezing over beroemde Engelse tuinen met daarbij een diapresentatie in 3D. Letterlijk een lezing met diepte! De ledenvergadering zal de standaard agenda laten zien die in het algemeen in relatief korte tijd kan worden afgehandeld. Want daarna willen liefst zo snel mogelijk over naar de interessante lezing en 3D-presentatie van Piet Boersma over Engelse tuinen. Piet Boersma is een enthousiaste tuinontwerper uit Emmeloord, Noordoostpolder. Hij heeft ruim 30 jaar ervaring met het ontwerpen van tuinen en het geven van advies over diverse tuinproblemen. Het werken met en maken van combinaties van planten is zijn grote hobby. Fotograferen is een andere grote liefhebberij. Weliswaar begonnen met dia’s maar nu ook al jaren digitaal. Dat fotograferen doet hij in 3D (driedimensionaal). Bij de presentatie ziet u de diepte terug die bij een normale foto/weergave ‘plat’ is geworden. Boersma heeft een grote passie voor Engelse tuinen en heeft inmiddels meer dan 350 tuinen daar bezocht en uiteraard gefotografeerd. Mis deze interessante lezing niet en kom dus op maandag 27 februari 2017 om 20.00 uur naar De Ludinge, Ludinge 4 te Zuidlaren. De entree voor leden van Groei & Bloei bedraagt € 4,00 en voor niet-leden € 6,50; hiervoor krijgt u ook nog tweemaal een consumptie (koffie/thee).

kvanderweide