Haren presenteert zichzelf met filmpje op de Promotiedagen in Martiniplaza

Groningen - De gemeente Haren presenteert zichzelf op de Promotiedagen in MartiniPlaza. De gemeente wil zich op de beurs voor zakelijke contacten laten zien als een gunstige gemeente om te wonen en te werken. Haren heeft nog flink wat kantoorruimte in de aanbieding en er staan diverse projecten op stapel. De stand van de gemeente wordt dan ook betaald uit het budget voor Ruimtelijke Ordening.

De gemeente heeft een speciaal promotiefilmpje laten maken door Joachim Koops. Hierin worden alle mooie plekjes van Haren getoond, als achtergrond van een simpel verhaal zonder tekst. De muziek is geïnspireerd op het 'Loflied op Haren' van Hein Bloemink uit 2005. De 28e editie van de Promotiedagen voor het bedrijfsleven Noord Nederland wordt gehouden op 4 en 5 november 2014. De Promotiedagen is een plek om zaken te doen, nieuwe mensen en bedrijven te leren kennen en ideeën op te doen. De Promotiedagen is het grootste zakelijke netwerkevenement van Noord Nederland, met jaarlijks meer dan 550 deelnemende bedrijven en circa 25.000 zakelijke bezoekers. http://youtu.be/2jxhD0xzGuo